Ett miffo under kottbullsvagnen :D

Shit, idag ar jag trott! Va uppe till halv 1 igar och packade ner lite saker i resvaskan och borjade plocka iordning mina klader, jag aker ju om 6 dagar och borjar bli lite spand :D Faan vad kul det ska bli att traffa alla mina nara och kara ( speciellt min hund Bazze :D ) Gick upp kvart over sju (snosade en halvtimme :P )  och gick in i duschen, fixade mig och sen drog jag till Aquavit! Borjade pa Aquavit vid halv 9 och Jag, Peter, Sebastian, John och Chef Mike borjade med att plocka ut all mat som vi har gjort infor Waldorfprojektet ur frysen och kylarna! Medans vi vantade pa bilen (som skulle komma vid halv 10) stallde vi upp all mat pa vagnar som vi sedan plastade utav bara faan! Nar bilen kom (efter lang vantan) borjade vi lasta in alla sma grejer i bilen och skulle sen ta alla stora saker men (haha det maste ju alltid finnas ett men) bilen dom hade hyrt var ca 1 meter hog och vara vagnar ar kanske 2 meter :P Efter manga om och men beslutade vi att jag, Sebastian, Peter och John skulle kora vagnarna dit sjalva! Vi gick med 2 vagnar, en full med 16 julskinkor (sjalvklart var allting ORDENTLIGT plastat och forslutet sa inga bakterier blir inblandade) och den andra med 20 lador kottbullar och ca 15 stora lador Janssons Frestelse (eller som John skriver, Johnssons frestelse, faan det ar ju svenskt!!!! :@) 5 blocks pa Park avenue i kockklader!!! Hahaha sa javla kul (for er som inte vet sa ar Park Avenue den finaste gatan i New york! Sa javla lyxig och alla kandisar bor i princip dar) Visst det gick snabbt men John ar sa javla irriterande sa jag ville bara kora over honom med kottbullevagnen! Han tror att han klarar allting sjalv!!!! Vi gar dar med vagnen, jag puttade och John+ Peter skule styra den men John forsokte styra och putta samtidigt och forsokte fa bort oss andra for att han forsoker visa sig duktig. Jag sa till John flera ganger: Du kan inte gora allting sjalv, styr sa puttar jag men han vagrade sluta!!!!!! Sen skrek han hela tiden vad jag skulle gora! Hall kaften lixom!!! :@ ahhh, vilka miffon det finns!!!!!!!!!!
Nar vi 10 minuter senare kom fran till Waldorf lastade vi ur bilen och akte (i en hiss som var storre an mitt rum!!!!!!)  sen ner till kylarna och frysarna och stallde in allting! Shiit vad det ar stort dar!!!! Jag kommer ga vilse nar jag gar pa toa!!!!!!!!! :P Nar vi var klara med allting gick vi tillbax till Aquavit och hade precis missat frukosten nar vi kom, hungriga som as gick vi och hjalpte alla andra infor kvallsservicen! Jag gjorde Mirepoix at Tiffany, putsade svamp, rullade hur  mycket kotbullar som helst, gjorde potatis chips och Lobsterrolls :D Vid 4pm var det antligen familymeal ( frukost), kyckling och ris blev det idag :D Jobbade vidare efter maten och gick hem vid 7! eller jaa jag gick hit vid sju och nu sitter jag har som vanligt! Ar sa javla trott sa jag tror jag ska dras mig hemmat och somna till Hairspray (eller ja, man kan inte somna till Hairspray for den ar for bra for det men jag menar att jag ska kolla lite pa den och sen stanga av nar jag kanner for att sova) Forresten, Erik sa idag att vi ska ga ut och festa pa lordag for att det ar min sista dag :D Langtar, oh ja!!!!!!!!! Faaan vad jag kommer sakna alla har i New york!!! Assa visst, jag ar inte superbra kompis med nagon utav dom aven om det ar vissa som jag kanner att jag lungt skulle kunna umgas med pa heltid men alla ar ju anda sa snalla och roliga! Assa som Erik tex, han ar hur snall som helst, jatte rolig och helt superduper! Sebastian, han ar lika gammal som mig och praktiserar ocksa precis som mig, han har jag gatt och tagit nagra bira med nagra ganger och det har varit jatte trevligt. Han har aven forokt lara mig att spela biljard (eller assa jag vet hur man spelar men precis som Sebastian sager sa suger jag :P haha)  Jane (jattesnall), Tiffany ( jatterolig och snall) Nina( jatte snall och trevlih) sa jag kommer sakna alla jatte mycket!!!!! Lite trakigt faktist!!!! :( Men men, far ta vara pa dom dagarna jag har kvar i mitt alsakde land :P :D Borjar kl 7am imorrn och vi ska jobba pa Waldorf hela dagen (Chef Mike tror att vi kommer komma dar ifran kl 8pm) LOOOOOOOONG day!!!! oj kl ar 10pm nu, maste fan hem och sova!!! :P
Puss pa er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Hemskt att behöva åka hem...

2007-12-04 @ 04:10:25
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Emma

sov så gott då!! =)

2007-12-04 @ 04:19:19
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0