New york, New york!

Jaa da ar jag har tillslut! :) Som jag har tjatat att fa komma hit :P Praktiken pa Aquavit ar underbar; det ar inte sa svart som jag trodde men det ar lite krangligt att veta vad allt heter pa engelska, men det funkar :P Att vara ensam ar inte sa kul dessvarre :( Gillar inte att inte ha nagon att prata med sa jag skickar sms till min alskade mamma och min alskade syster typ hela tiden :P haha dom ar nog trotta pa mina sms mitt i natten nar det bara ar kvall har och jag ar ute pa stan :P


I lordags va vi nagra fran Aquavit som var ute och drack massvis :P Sjong Madonnalatar med tva bogar hela natten och hade sjukt roligt! Va hemma kl 5am och sov till typ 1pm :P Nar jag vaknade var det dock inte lika kul i mitt huvud :P
Gick och tvattade lite klader och sen vid 5 tiden akte jag till Times square och at Sushi (haha Nasim kommer nog skratta nar hon laser det for nar jag at Sushi forsta gangen holl jag pa att spy men tryckte i mig det for att jag ville vara som alla i new york :P haha, nu gillar jag det faktist!)  till frukost :P Efter det gick jag pa bio och sag Lions of Lambs ( helt okej film faktist!)!

Idag var jag sa fucking trott nar klockan ringde kl kvart over 7 sa jag betsamde mig for att jag skulle aka till praktiken vid 11 istallet och jobba kvallspasset, somnade om och kom sen dit vid kvart over 11 :) Vid 4 tiden kollade jag pa schemat (som jag aldrig har vetat att det funnits forrut) och sag att jag tydligen var ledig idag sa jag vantade tills efter maten och gick efter det :phaha irriterande eller vad, men men det kan ju inte bli minus i betyget for det :P Tog en promenad med en kille som heter Sebastian som ocksa kommer fran sverige och ar i min alder och tillslut kom vi fram till Times square :) Nu sitter jag har pa ett internetcafe pa Times square och har kollat min mail och massa sant :) skont med en dator!


Dom flesta jag snackar med i sverige fragar om jag sett nagon kandis, och ja det har jag :)
Har sett Bruce Willis, Uma Thurman och en kille fran cityakuten :)  ( han som spelar Dr Bentons sons styvpappa, om ni vet vem det ar :P) \

Shoppat har jag sjalkvlart ocksa gjort :) Kopte lite accesoarer och en jatte fin troja fran Sarah Jessica Parkers collection :) Den va jatte snygg att andvanda med en vast over (assa en snyggvast, ingen jackvast) hadde pa mig det i lordags nar jag va ute :) Resten av veckan nu kommer jag jobba mellan 3 pm-11 pm sa jag kommer kunna sitta lite vid datorn har nar alla mina kompisar sitter vid datorn hemma pa kvallarna :)

Nu ar kl snart 8 och jag ska val snart ivag och ata lite sen ta en promenad pa times square och sen aka hem innan Shuttlen fran times square till grand central slutar ga vid 12.

SAKNAR ALLA I SVERIGE SAAAAAA MYCKET ATT DET GOR ONT!!!!! SKA KAMPA VIDARE MEN DET AR INTE LATT NAR ALLA MINA ALSKADE AR PA ANDRA SIDAN ATLANTEN :( Kom garna hit och shoppa lite med mig om ni vill :P


Kommentarer
Postat av: emelie

Det är bara 2 veckor kvar så kommer du :D
Det verkar som du endå har haft jävligt trevligt där. ett jävla Party när du kommer
hem :D

2007-11-20 @ 16:35:15
Postat av: Anonym

so what is it that u do not believe, that she can get a job there or that u cant even get an appointment there? Atleast shes doing progress and well if ur not to believe it, well then ur the stupid one!

2007-11-23 @ 09:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0