New york om 6 timmar!

Jaha då var det dags! I natt, eller ja halv 7 imorgon bitti går planet mot New York! Mamma, syrran och jag åker men mamma och syrran åker hem på tisdag och lämnar mig ensam hemma hos Pamela i en månad! LÄSKIGT!!!!!! Jag stannar för att praktisera på en restaurang där och det ska bli jätte kul. 

Idag har jag sprungit runt som en maniac och fixat dom sista sakerna och jag håller fortfarande på att tvätta saker som ska packas ner :P Mamma säger att jag är dålig på att planera och jag fattar inte vad hon menar :P Hahaha! 
Det som känns jobbigt är att jag kommer sakna alla så JÄVLA mycket! Mina kompisar, fester med dom, min familj och mina OTROLIGT söta hundar!!!!!! Jag kommer längta efter alla så mycket!!!!! jag har med mig kort på alla som jag kan kolla på när jag saknar dom som mest :) Shiit jag är så orolig för att jag har glömt packa ner något, fast iof så säger jag till mamma att det är ju inget u-land vi ska till så jag kan ju altid köpa nytt. :P  

Det finns en sida på internet som heter http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/index.php?cam=lennon där dom har satt upp webcams runt om på manhattan där jag kommer då och ställa mig nån gång så ni får se att jag lever :) Kamera 4 är den jag kommer stå vid då! Jag ska uppdatera min blogg så fort jag får chansen så läs om min resa! Faan jag kom på att jag måste starta en till tvätt!!!! HELVETE!!!

ha det bra sverige! hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0