Extrem skrivtorka!

Jag har helt enkelt inte haft någon lust att skriva nu på ett tag :P

Sen jag skrev senast har det hänt massor med kul :)

Vi va på kryssning förra veckan, FAAAAN vad kul vi hade!!!!  Marcus och jag blev RIKTIGT onyktra av massa alkoholhaltiga drycker och bl.a hotshots och Piña colada :)
Marcus och Stewart hamnade i säng runt 1-tiden och vi andra fortsatte festande till ca halv 4 tiden, då gick jag nämligen till hytten själv med en bit pizza och satte mig ( jag va så jävla hungrig asså! ) och efter ca 10 minuter kom Ullis och vi bestämde oss för att lägga oss och nanna kudden! Problemet va bara att det snurrade så extremt i mitt huvud och jag mådde så illa! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen och det fick ju Ullis höra :P Efter en dejt med toaleten och all sprit nerspolat gick jag och la mig och somnade gott!
Dagen efter kom Marcus inspringande vid 10:30 och frågade om någon ville följa med till baren, vi sa att vi ville äta frkost först så vi klädde på oss och gick för att äta räkmacka och en kopp kaffe! Gott!
Efter räkmacka och kaffe drog vi genast till baren för att köra förfullt!!! :D
Vi lyckades med det och innan vi kom iland fick jag gå på en andra dejt med toalettstolen :P SKIIIIIT kul resa var det och jag tror det var den BÄSTA kryssningen hittills!!! <3


Igår var det fest hemma hos Emelie och det var jättekul! Det kom dit folk från "mitt förflutna" :P En klasskompis (Joel) som jag gick med i samma klass från sexårs till åttan kom dit bl.a. Skiit kul at träffa honom lixom, han har blivit as trevlig! :P


Jag somnade typ vid halv 2 tiden hos Emelie och sen vaknade jag vi halv 10 och åkte hem på en gång och fick skiit god frukost av mamma när jag kom.


Sitter och kollar på körslaget och funderar på om jag ska färga håret tillbaka till blont nu. Cansu gjorde ett bra jobb med mitt hår när hon färgade mitt hår brunt för 2 veckor sen men jag trivs inte som brunett, det är inte jag lixom så därför måste jag färga tillbaka till blont!


Hare bra! Puss och snusk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0