Nu har jag inte skrivit på länge!

Nu är jag tillbaka, har lixom glömt att skriva :P
Veckan började i måndags 9:30 med att jag sklle sitta hårmodell för min kompis Cansu som går frisörlinjen :) Vi började runt 10 p åmorgonen onch vid halv 5 va vi klara för bedömning! Då hade jag haft grönt och rött hår men fick sen en snygg brun färg. Har ju varit blondin hela mitt liv och verkligen trivts i det men nu blev det ändring :P Ska ha såhär ett tag men sen blir det nog tillbaka till blondin!

Efter måndagen kommer ju tisdagen och min tisdag bestod av lunch i riksäpplets (haninges restauranggymnasim)  restaurang för att kolla in lokaler och annat inför tävlingen som vi ska vara med i som heter Cup Culinare om ca 2 veckor *NERVÖST* Efter lunchen åkte vi till skolan för att träna till tävlingen!
När jag efter träningen (vid 21 tiden) satt och väntade på bussen ringde jag Marcus och snacka lite. Anne var på väg dit så jag gick dit jag också :) Dom satt och drack och vi pratde massvis som vanligt :) Anne blev skiiiiitfull och vid 12 tiden åkte vi hem. På vägen hem spöregnade det och jag va tvungen att gå 20 minuter från bussen i spöregn. Jag gillar iof regn så det va skönt men lite kallt :(

Idag var jag med "Dockan" i stan hela dagen! Vi gick runt i hötorgshallen och smakade massa torkade frukter och köpte lite också :P Gott va det ju!

Imorrn blir det RÖJKRYSSNING!!!!!!!!!!!! 24 timmar med fest och roligheter! I can´t wait!!!!

Nu börjar snart Seinfeld så det får räcka för idag!

Puss puss! Rööööj!!!

Kommentarer
Postat av: empa

Om några timmar sitter vi där och är jättefulla :D

2008-04-03 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0