Kryssningen!

Var ju på kryssning i onsdags, hade jättekul hela kvällen. Stod helt själv på dansgolvet, fick massa komplimanger om min dans (:D), pratade med normänn till halv 5 på natten och hade skiit kul! Marcus och jag gjorde dessutom show på dansgolvet! :D Vi stod helt själv där och det satt massa människor runt och tittade och jublade åt oss! Vi mimade mot varandra, stötte ifrån varandra och fick det typ att se ut som en musikal :P Skiit roligt! :D

Dagen efter hade jag däremot inte lika kul :( Jag var såååååååå bakis så jag spydde, kunde inte äta, och låg bara i hytten hela dagen :( Som tur var ville inte Anne och Ullis dricka så dom satt med mig :D
Det sjuka är att jag blir aldrig bakis så då förstår ni att jag drack VÄLDIGT mycket! :P
(bilder från kryssningen kommer nån dag när jag har orkat förminska bilderna :P)

Nu sitter jag i min säng och det finns fan INGENTING att kolla på på tv :( Ska nog kolla på någon film innan jag somnar :P Imorgon ska jag jobba så jag sitter nog inte uppe så länge!

Puss


Kommentarer
Postat av: Monica

haha inge synd om dig! ;-P

2008-08-01 @ 22:09:43
URL: http://mogika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0