New York FOREVER in my heart!

Jaa jag har varit hemma i en vecka nu och har bara varit deppig hela veckan för att jag saknar det sååå jävla mycket! Jag har knappt gått utanför dörren!
Jag SKA skriva om resan det lovar jag men det finns så mycket UNDERBART att skriva så jag orkar inte! :P

Ni får nöja er med lite bilder så länge! 

                               Från La Guardia airport åkte vi en vit LÅÅÅNG limousin in till Manhattan! :D
                                    ( Från flygplatsen fick vi åka en LÅÅÅNG vit limosine in till Manhattan!)

                              
                                                      (Ja, det är lika UNDERBART som ni tror!!!) 

                               
                                (Det är inte bara hemma som jag leker med kameran, i New York också)

                                Fan jag kan inte ladda upp mer bilder :S Nånting hände! Men jag lovar att mer bilder kommer!!!

Kommentarer
Postat av: Palmira

Lovely <3

2008-08-20 @ 01:38:37
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: empa

vill se mer bilder :)

2008-08-25 @ 23:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0