Bästa film! Oscarsgalan 2008 är slut :(

Årets bästa film blev No country for old men..


Jaha då ska man längta i ett år tills nästa Oscarsgala då :( Faan också! 
 
Snyggaste på galan var George Clooney och Katrine Heigl utan tvekan!! George Clooney är alltid så sexig, snygg, välklädd, charmig och rolig!!! Han är bara så jävla bäst!! I LOOOOVE George Clooney!!!!! Katrine Heigl är en grym skådespelerska och hon var otroligt vacker ikväll! Cameron Diaz va också vacker ikväll i sin ljusrosa klänning! Bilder kommer imorrn!

Det har varit en bra natt men nu är jag grymt trött! Hör av mig imorgon igen :P 

Tack och hej, en Oscar till mig!!! ( Please) :P 


Kommentarer
Postat av: Palmira

George Clooney är alltid het som tusan, och Katherine var grymt vacker! Håller med om att hon är en grym skådespelerska oxå, och med i den bästa serien på tv just nu, Grey's Anatomy :)
Fast jag orkade inte hålla mig uppe lika länge som du, däckade rätt tidigt haha.

Vi ses kanske imorron? Puss

2008-02-25 @ 16:58:45
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0