Lördag. ingen festdag utan pengar!

Jaha, vafan har jag gjort för intressant idag då?! Inte mycket kan jag säga, gick upp runt 11 åt frukost och sen gick mamma och jag på 1 och en halv timmes promenad och solade solarium på vägen (måste bli brun innan studenten så man ser vart den vita klänningen börjar och slutar) när vi kom hem tog vi lite kaffe ( ja en liten kanellbulle gick också ner i magen) sen stängde jag som vanligt in mig i badrummet för att sjunga till hairspray skivan :D Det är så extremt kl asså!!
Runt 5 tiden var det dags att börja förbereda middagen så mamma och jag hjälptes åt som vanligt, jag gjorde vitlökssmöret och mamma marinerade kycklingen, pappa tände på grillen ute på baksidan. Det blev grillad kyckling med vitlökssmör och klyftpotatis + en god sallad med massa rödlök! Gott som faan blev det!!

Jag ÄLSKAR att kolla på film och allt som har med film att göra så jag köper mycket filmer men grejen är det att jag nästan aldrig har tid att titta på dom. Tex så ville jag jättegärna se "Little miss Sunshine" redan när den gick på bio men det blev aldrig av så jag köpte den senare på DVD istället,det var för typ 3 månader sen och inte förrens idag tog jag av skyddsplasten och kollade på den. Bra film måste jag säga!! Abigail Breslin är ju en extremt bra skådespelerska fast hon bara är typ 8-10 år! Önskar man kunde vara sån lixom! Jag vill också bli skådespelerska!!!  Imorgon natt är det ju Oscarsgalan förresten!!! :D :) :D :) :D Det är den natten jag längtar efter mest varje år måste jag säga!! I typ 4 år i rad nu har jag suttit uppe hela natten med te och kanske nån macka och tittat på Oscarsgalan och drömt om att få en Oscar och tänkt ut mitt tacktal :P Jag hoppas jag får sitta mellan George Clooney och Julia Roberts på middagen förresten :P Cameron Diaz och Queen Latifah vill jag ha mitt emot mig :) Vi skulle fan bli bordet alla ville sitta vid!! :D No doubt about that!!

Faan jag ska jobba imorrn också :( I fucking hate my work!! Men men, vad gör man inte för pengar :P Jag jobbar 15-22.30. Det är iof bra för jag kommer hem vid typ 00 eller nått och det är ju typ då Oscarsgalan börjar!

Måste nog sova lite nu, jag ska ju vara uppe hela natten imorrn och nu är det ju lixom Miani ink på discovery cannel så det kan jag kollapå tills jag somnar!! 
vi hörs väl imorrn eller nått (om jag hinner skriva något intressant innan jag drar till jobbet) 
God natt!!




image17

( En dag ska jag vinna en sån här för "Bästa kvinnliga huvudroll") 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0