Promenad, sola, sushi, handla, soppa och jobb:(

Jaa det ädag när vi är precis vad som har hänt/händer idag!

Vi vaknade vid halv 11, åt frukost och sen gick mamma och jag på promenad som vanligt. Promenaden tar ugnefär en timme och en kvart och efter hälften stannar vi vid solariet och solar en kvart. Idag när vi promenerade var det så extremt kallt!!!! Det blåste rakt igenom kläderna så det passade bra med lite värme i solariet!! Efter solariet åt vi Sushi (det är ju så gott)  och sen gick vi och handlade. I affären blev jag "påhoppad" av en kille som säljer omega 3  tabletter och man får prova i 2 månader sen kan man beställa nytt om man tycker att det är bra. Jag går ju på allt sånt där så nu äter jag omega 3 tillskott :P Vi får se om det gör nån skillnad, men mamma säger att vi äter ju sån allsidig kost hemma med kött, fisk, gönsaker, potatis, pasta och allt annat så jag behöver inte sånt där men men, jag kanske blir skit smart eller nått :P

När vi kom hem från affären ( pappa hämtade upp oss i affären så i slapp gå hem i regn och blåst) då drack vi kaffe och gjorde soppa som jag ska äta till middag innan jag åker till idiotjobbet!! :P Det är en soppa från viktväktarna (tydligen bara minuskalorier i) som är gjord på krossade tomater och massa grönsaker i :) När jag var yngre gillade jag inte alls den soppan men en dag här för någon månad sen blev jag jättesgen på den helt plötsligt så mamma gjorde den och nu gillar jag den jättemycket :S :P

Måste gå och duscha sen äta soppan till middag och sen hinna med en sväng med hundarna innan jag åker till mitt "älskade" (NOT) jobb!!!

Skriver väl några rader inatt om allt skit som hänt på jobbet :P

Pussinuss!!

Kommentarer
Postat av: Palmira

Hahaha. Som tex att du ramlade och fick en kylskåpshylla över dig? haha

2008-02-27 @ 19:38:14
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0