Snart studenten.......PANIK!!!!!

Ja, snart tar jag studenten, paniken kryper sig fram!! Vafan ska jag göra när jag inte har skolan kvar?!?! NO WAY att jag kommer jobba kvar på McDonald´s asså!! Men allvarligt, vafan ska jag göra?!?!?! Jag vill jobba på nån bra restarang där jag kan lära mig mycket och jobba där som lärling ( ja precis som Yogi i Miami Ink.) Skulle helst av alt gå i skolan 1 år till!! Hade utvecklingssamtal idag med min lärare Herbert och med mina 12 MVG (ja ett litet MVG-barn är jag) var han väldigt nöjd! Det känns ju bra lixom :)

Idag ska jag åka och sova hos Nathalie och äntligen få träffa min gudson  (som jag inte har träffat sen den 12 december) :D Emelie kommer också vara där :D Vi ska äta tacos och mysa hela kvällen :) Hoppas bara att dom  tittar på top model för det MÅSTE jag fan se :P

Aja nu ska jag gå och "packa" en liten väska eftersom att jag ska åka därifrån till skolan imorrn!

Puss och slem!
Ps. avslutar med lite bilder från spelkvällen och när jag posar framför ameran med solbrillor :D


                                                                              

                                                                               image11
(Ullis och marcus!)


image12
(Anne och jag i twisterduell!)

image13
(Posar med solbrillor :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0