Top model & Playboy mansion!

Nu har jag duschat och haft duschkonsert :) Faan vad skönt att ingen va hemma för nu kunde jag verkligen sjunga hur högt jag ville och bara släppa ut alla toner :D Ska snart ut och sätta på mig solbrillorna!!! (can´t wait) Ska nämligen åka till Elgiganten i kungens kurva och försöka fixa mitt internet till min dator!! Det  har fan inte funkat sen den 12 januari så nu är jag trött på skiten!! Hoppas dom inte måste hålla på och tjafsa på elgiganten, då blir jag faan arg!!


Ikväll börjar Top model säsong 9 :D Faan vad jag har längtat!!!!!! Äntligen är Tyra Banks tillbaka i tv-rutan Yay!!!!!!! Sen är det ju Playboy mansion också!! Faan vilken kväll med två helt sjukt bra program!!!
Faan jag skulle vilja tatuera in en playboybunny nånstans men typ alla gör ju det så det blir inget kul då :( Måste faan hitta på nått speciellt man kan göra med bunnyn så den kan bli lite personligare så kan jag ju tatuera in den sen :D                                                 


                                                             image7 
                                                                        (Kaninen som typ alla har! )


Nu ska jag ut med solbrillorna!!! JIPPI!!! Som sagt, Grattis på solbrilledagen!!!! :D

Puss och kram, jävla gam! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0