Cupcakes!!!

Jaha, då har man gjort sina första cupcakes då!!! Faan vad nice asså!!!!! MIn syrra gjorde cupcakes förra veckan och jag måste säga att hennes var godare!! Vi var överrens om att min frosting var godare (och desstom hade jag grön och röd karamellfärg i så dom blev röda och gröna :D) men hennes bas var godare!!! Måste göra dom flera gånger så jag lär mig helt enkelt!!! :D Här är en liten bild på min rosa cupcake!  


                                                           image4  
                                                                                                     Cupcake 18/1-08

                                                                               Fin va????  Jag tycker den är ganska gullig :P

Kommentarer
Postat av: Palmira

Åh fy faan vad saftig den ser ut!! Shit pommes..

2008-01-21 @ 16:49:03
URL: http://palmiraa.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud, vad sugen man blev på muffins! Synd bara att det lägger sig direkt på magen.

2008-11-13 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0