Dag 3 i veckan.

Onsdag var det ja. Jobbade igår och var hemma vid halv 1 inatt, hoppade i säng efter en snabb dusch och sen nannade jag kudden 5 minuter senare! Vaknade idag vid 12 tiden av att Marcus ringde. Gick väl upp vid halv 1 ( jaa asså jag är ledig från skolan varje onsdag) och åt frukost.Va extremt rastlös hela dagen och vid 5 var det middag, det blev pannbiffar, sås, lingonsylt, potatis, sallad och saltgurka (GOTT) Pratade med Marcus om att kolla film hemma hos Anne så vi åkte dit! Kollade inte på film men det blev ett program om supermodeller, Årets kock ( faan vad bra att Tom vann, jag hejade ju fan på honom redan förra året :D GRATTIS!!!), Fråga Olle, Girls of the playboy mansion, Seinfeld och sen lite Navy CIS innan jag var tvungen att gå för att hinna med sista bussen hem. Jag stog där på busshållsplatsen och väntade, såg att bussen var på väg, tar upp busskortet och vafan gör busschaffören!?!?  Han åker förbi mig!!!! Heeelt chockad började jag springa ner till stationen för att hinna med 172:an som tar mig lite närmare hem. Hann som tur var med den!!! Nu sitter jag här hemma ( sen typ 1 och en halv timme tillbaka) och ska nog sova snart. Är jättetrött, men just nu kollar jag på Hairspray ( för typ 40:E gångenja!!:P) Är som tyr var ledig imorrn så jag kan sova länge :D Det blir nog lite promenad, sola och ta det lungt imorrn! Sen på kvällen är det premiär för Gordon Ramseys nya pDagrogram "Kitchen nightmares" Faan vad härligt ed ett nytt matlagningsprogram!! Speciellt eftersom att det är från Just Gordon Ramsey ( min Idol efter Marcus Samuelsson) Åh nu är det min favoritlåt i Hairspray ( The blacker the berry, the sweeter the juice!! :D ÄLskar när syrran Little Inez sjunger med sin lite hesa röst!!) Aja, good natt!!!


Förresten R.I.P Heath Ledger!!! We will never forget you!!!!

Puss i en påse!!

Kommentarer
Postat av: marcus

haha, de var lite kul när du ringde om bussen :P haha

2008-01-31 @ 10:15:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Nicolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0