God natt!

Eftersom att jag har lovat mina vänner att jag ska vara aktiv på min blogg nu så vill jag bara säga att jag har världens bästa, snällaste och sötaste storasyster!!!!! You can't find any better!!!! God natt, nu ska jag sova med min katt! (haha jag måste alltid rimma i min hej då fras:P Ska egentligen sova med mina 2 hundar och min syrra för vi sover i mamma och pappas säng medans dom är i Thailand men det rimmar ju int på god natt :P )

Minsta hunden har precis drukigt en kopp te och äter nu fishermans friends :P Hahha jaa han är en crazy tax!!!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

precis som XL Bearnadotte, haha! käkar allt hon kommer över annars skulle de inte vara XL, HAHA!

2008-01-18 @ 15:49:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Nicolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0