Good morning Huddinge!!!!

Oh oh oh woke up today, Feeling the way I always do! SICK!!! Or this week anyway :P Japp, hostan och snoret finns kvar! Tyvärr!! Måste nog gå till nån läkare snart och få antibiotika mot hostan för det här är hemskt!!!! Jag vill abar bli frisk och gå till skolan och jobba som fan nu innan studenten och sn kunna flytta till New York så fort som möjligt efter skolan! Jag saknar New York sååååååå mycket!!! New York har verkligen fastnat i min själ!!! I LOVE IT!!!!!!

Imorrn kommer mamma och pappa hem från Thailand! JIPPI!!! Thailand är tydligen ett underbart land och mamma och pappa vill tydligen flytta dit.Vad coolt det skulle vara om dom flyttade till Thailand, Syrran till Los Angeles och jag till New York :P Brorsan kommer nog stanna här i stockholm, han har ju lixom ett bra jobb som kock här och en fin lägenhet på Reimersholme så han har ingen anledning att flytta! Men shit, det skulle vara lite trist egentligen, vi skulle vara så långt ifrån varandra. Syrran och jag skulle lixom vara närmast varann och det är ändå typ 3000 mil emellan :S Men jag tror att antingen skulle syrran vara hos mig i New York hela tiden eller så kommer hon också flytta till New York för hon kan inte vara utan mig :P Jag är ju hennes URGULLLIGA lillasyster :P men men, Jag och Palmira planerar ju att flytta till New York och jag hoppas att det blir så snart som möjligt för jag längtar ju tillbaka SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket! Visst jag kommer sakna alla mina vänner och min familj sååååååå mycket men jag vill verkligen flytta! Jag har ju velat det ända sen jag var typ 12 år!!!! Åh vad jag tjatar :P Hahah

Nu ska jag kolla på Gilmore Girls och drömma om att vara Amerikan och sen ska jag göra Amerikanska CupCakes! SÅÅÅ gooda!! Dom bästa finns på Magnolian Bakery på Bleeker street i New York och dom näst bästa gör jag :P haha hoppas jag iallafall :P 
 

Puss puss Pelikan! Åh vad jag vill vara Amerikan!!!! Hahah dåligt rim :P

Nu tog Gilmore slut och nu börjar The O.C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!! I LOOOOOOOOOOOVE The O.C!!!!!

Kommentarer
Postat av: Syster!

Älskar dig massor!! Det blir nog så att du bor hos mig i LA!! Ha ha ha!! Tack för cupcaken!!! Megagooo!!! Puss puss!

2008-01-18 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0