Nu är dom hemma!!!! :)

Jaa, nu är mamma och pappa hemma från  Thailand igen!!!!! Dom har haft det underbart trevligt  och fått många thailändska men även svenska vänner på resan!!!!  Dessutom är dom helt gyllenbruna!!! Tittar på dom och tittar sen på mig, den ända färgen jag har är mina blodådror lixom :P Måste fan dra till ett solarium asså!!! Mamma och pappa har ridit elefant, fått thaimassage, gjort manikyr för billiga pengar och pappa har snorklat runt i det trkosa havet!!!! Låter ju underbart men jag är antiThailand! Ni undrar säkert varför jag är antiThailand och det ska jag berätta nu!! :P Jag är det just för att ALLA åker dit, jag menar när det blir hysteri med något då blir jag anti som faan!! Alla åker till Thailand nu för tiden och jag känner lite ( visst det kan låta trångsint av mig) att varför åka dit till ett annat land som det tar ca 12 timmar att flyga till och umgås med svenskar??? Det kan jag ju göra här hemma utan att betala typ 12 tusen och utan att behöva flyga! Jag vill hellre åka till typ Kambodja eller något där man fortfarande kan hitta orörda stränder och ha en hel jävla strand för sig själv och slippa se massa medelålders lönnfeta äkliga män som tror att dom är Guds gåva till folket!! ( okej, snygga killar i typ 20 års åldern som ligger och steker går ju bra :P) 

Juste, jag skrev ju igår att Palmira skulle på uttagningen av So you think you can dance idag!!! Hon gick vidare!!!!!!!!!!! Faan vad jag är glad för hennes skull!!! Hon ska tillbaka dit på måndag och fortsätta!!! Fan vad kul för henne!!! GRATTIS GRATTIS!!!!! :D 
 
Nu ska jag snart sova tror jag!!! Kanske går in på amerikanc hatten en stund först och kanske hittar nån snygg amerikan att snacka med :D

Puss och smek, faan vad jag är blek!!!! :P

Kommentarer
Postat av: Palmira

Heej Sötnos!
Tyvärr så gick det ju inte lika bra idag, men tack för din support !! :D

Puss & Kram havreflarn!

2008-01-21 @ 16:51:13
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0