Ska försöka!

Jag ska försöka skriva i min blogg varje dag nu! Typ alla tjatar på att jag ska skriva oftare så jag ska verkligen försöka!



I söndags var jag och jobbade 10-14 och när jag kom hem kände jag mig lite snuvig. När jag sen vaknade på måndagsmorgonen kl 6 knde jag knappt röra mig! Jag hade snor i hela huvudet kändes det som och jag hade ont i alla leder och mskler och jag var skållhet och lite yr! Skiit läskgt! Desstom hostade jag om en tok! Jag hade fått "the flu" som dom säger i usa alltså influensa :( så där dålig kände jag mig måndag, tisdag och onsdag :( Idag har febern försvunnit och jag har  bara hostan och snuvan kvar! Det värsta är att jag blir så JÄVLA rastlös av att bara sitta hemma. Jag vill ju bli kock och kockar sitter fan inte hemma :P Jag vill bara till skolan!!!!!! Men jag gör alltid samma sak när jag är sjuk, jag blir sjuk och så fort jag känner en liten förbättring så börjar jag jobba eller går till skolan igen, jag hinner aldrig bli riktigt frisk och därför håller mina sjukdommar alltid i sig! Den här gången ska jag bli FRISK!!! Men på måndag blir det faan skola igen :D Vi jobbar i restaurangen måndagar och tisdagar och det är ju bara sååååååå kul!:D

Jag är lite nervös inför studenten asså! Vafan ska jag göra sen?!?!?!?! Ingen skola att känna sig trygg i:S Jag vill ju flytta till New York så fort som möjligt och jag planerar med Palmira att vi ska flytta men jag börjar förstå att jag måste jobba lite i sverige nått år innan jag kan dra, tyvärr! Jag hoppas på att få komma tillbaka till Aquavit i New York. jag fick ju väldigt fint ömdöme från om där det bland annat stog att jag var omtyckt av alla där så det borde ju inte vara något problem! Jag vill tillbaka till New York NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Jag skulle kunna åka inatt om jag hade chansen!!!!! New York har verkligen fastnat i min själ!!!!!! TA MIG TILL NEW YORK!!!!!!!! PLZ!!!! I WANNA GO TO NEW YORK NOW!!!!!!!!

aja, nu ska jag dricka ännu mera te och vila lite till men faaan vad tråkigt det är! Tur att syrran är hemma annars skulle jag faaan hellre vara sjk tills jag hamnar på sjukhus :P  

Förresten, jag vill VERKLIGEN tattuera mig och jag har flera tattueringar att göra tex. så vill jag tattuera in något för min papegoja som dog för ca 3 år sen och något för min hund Bazze sen vill jag göra något för min mamma och något som har med New York att göra men mitt problem är att jag inte vet vart jag ska sätta dom och EXAKT hur dom ska se ut :S Om någon har förlag så skriv dom i min kommentarlåda!! PLZ!!! :P

Pussoch smisk, nu ska jag bli frisk!!! :P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0