Vaddå drukigt för mycket??!?!?!?!

Helskotta, mitt internet har inte funkat på en vecka nu och jag håller på att dö!!!! Det ända jag kan göra med min egna dator nu är att spela typ Röj och Harpan och jag håller på  att dö!!!!!!! Nu kommer jag gå i skolan och jobba måndag och tisdag så jag har ingen tid att fixa det förrens tidigast onsdag och det är ju faan inte säkert att det funkar då heller :( Åhhh, har velat skriva i min blogg varje dag men jag kan ju inte :( Får låna syrrans dator nu! Jaha, så vad har hänt i veckan då?? Jobbade onsdag, torsdag och fredag. I fredags när jag stog på jobbet pratade några kollegor om att dom skulle ut och festa och jag blev så jävla sugen!!!! Heelt sjukt  jävla skitsugen med andra ord!!!! :P jag skickade direkt sms till Marcus och frågade om vi kunde gå ut och festa på lördag (igår alltså) och han sa att han skulle ringa mig senare. Han ringde igår och sa att v kunde gå ut! Skiit taggad och skiit glad blev jag!!!! :D :)  Jag kom på att jag skulle skicka sms till Palmira och fråga om hon ville följa med, det gjorde hon!!! Jag och Anne åkte först hem till Marcus och drack lite innan vi åkte till Viperroom! Palmira hade aldrig tidigare träffat mina andra kompisar men hon blev omtyckt av dom direkt! :) Kommer man till Viperroom innan kl 23 så kostar öl/vin/ cider och shot bara otroliga 19 kr och vi var där vid halv tio så det blev 1 Shot, ett glas vin och 1 cider varje gång jag gick till baren. Svepte shotten och vinet ( vet att det låter lite ofint men men) och CRAZYDANCING :D Precis vad jag ville: DANSA SKITEN UR MIG!!!!! Jag drack och dansade som sagt  JÄVLIGT mycket så vid halv 1 var det dags att gå ut och ta lite luft för det var så jävla varmt!!!! Vi stog ute i typ 10 minuter och sen ville vi gå in. Precis när jag är inne igen tar en utav vakterna tag i min arm och säger: Jag tycker inte att du ska gå in igen, du har drukigt för mycket! Jag ba: Vafan menar du?  Han: Du har drukigt för mycket så du får inte gå in igen, ställ dig utanför repet! Det var ju bara att göra som han sa och gå ut :P Anne var väldigt snäll och gick ut med mig, vi fick tag på Marcus och Palmira som dansade och sa att vi skulle gå till McDonald's så kunde dom dansa vidare och vi väntade där. Jag fick tog en extremt god McChicken meny och vi satte oss och åt!!! Såg en kille på bordet framför oss som jag sa någonting till ( Kommer inte ihåg vad jag sa men han sa iallafall: Du heter Victoria va? SCARY!!! Det visade sig att jag gick i hans klass en vecka i nian innan jag bytte till en annan klass. När det samtalet var över hörde jag att dom på bordet bakom satt och snackade om att dom skulle ta Dunking Donuts till sverige ( det är en dounutkedja i usa) Och då började jag snacka med dom. Efter det gick jag och ställde mig i toalettkön. När jag stog där kom en kille och pratade värsta Irländska och sa: If you don't let me go in to the bathroom before you i'll just pee in the zink! En kille i kön sa bara: Du är ju egentligen svensk och bara skojjar med oss. det var sant :P Han trodde att han skulle få gå före för att han var en oskyldig liten turist :P bra knep! :P Stog där och snackade med honom i typ 5 minuter och jag han beräta om min månad i new york :) Tar alla chanser lixom :P När jag sen hade varit åp toa gick jag tillbaka till bordet och då hade Marcus och Palmira kommit också! Vet inte varför men helt plötsligt stog jag och skruvade ut en skållhet glödlampa  ur lamphållaren där på donken :P Hahah den va jättevarm så jag kastade den vidare till nån snubbe :P :S Crazy things do happen when i´m drunk :P
Kom hem 10 i 4 i morse och gick och la mig direkt så klart :P Kvällen var EXTREMT rolig!!! Längtar til nästa gång ( även om jag inte har mått så bra idag :P) Imorrn är det skola och jobb som sagt så det är nog bäst att jag går och lägger mig snart!!! Hoppas det löser sig med mitt internet så jag kan blogga varje dag igen!!!

PS. Steffi skickade en komentar till mig och frågade när vi ska ta en fika. NÄR SOM, STEFFI!!! Just call me!!!! :)


Puss från svenska flicka, ta en sockerdricka!!!!! :p

Kommentarer
Postat av: Palmira

Shaa gumman!
Klockren kväll, helt klart ! :D Du borde ladda upp Ozzy Osbourne / Gene simmons bilden, med glasögonen du hittade på tåget, haha !

Vi måste ses snart igen, jobba inte ihjäl dig nu!
Puss

2008-01-29 @ 19:32:31
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0