Chef Ramsey!

Allt gick som smort och det var lugna puckar! Det ända som "hände" var att jag skulle se om jag knde skala morötter med vänster hand men det kan jag tydligen inte :P SJälvklart skalade jag av en bit av nageln :P hahah Faan det pulsar fortfarande men det får man ta när man jobbar som kock!

Appropå kockar, Hells kitchen med Chef Gordon Ramsey började med ny säsong idag :D Faan vad jag ÄLSKAR Chef Ramsey asså! Man ser att han verkligen bryr sig om folk och att han har en snäll sida inom sig! Han tog hand om en kineskock som höll på att svimma och var jättegullig :) Faan vad jag vill jobba med honom asså!!!!!! Är så jävla irriterad på mig själv att jag inte tog chansen när jag kunde!!
(För er som inte vet det så var jag och praktiserade på restaurang Aquavit i New York en månad förra hösten. PÅ Aquavit jobbade en tjej vars pojkvän jobbade på Chef Ramsey´s restaurang och när jag berättade att jag ÄLSKAR honom så fixade hon så jag skulle få vara på hans restaurang och "Jobba" en dag men när jag fick mitt schema från Aquavit visade det sig att jag skulle jobba alla dom 9 dagarna som var kvar av min praktik så det fanns inte tid :( ) Faan vad irriterad jag blir när jag tänker på det!!!!!!!!!!! :(



33 dagar kvar till New York! Underbart Underbart!

Vad kan jag mer skriva om... hmm....

33 dagar kvar till New yor... oj, det har jag visst redan skrivit :P

Aja, jag kanske ska sova nu istället.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

asså är det bara jag, eller är han förjävla attraktiv ;)

2008-07-04 @ 23:13:35
URL: http://sandblad.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hahah nej Ullis det är inte bara du! På allvar så tycker jag faktiskt att han är jävligt het! :D

2008-07-05 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0