Det blev Anne och Emelie!

Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag höra med någon kompis om vi kunde hitta på något. Det blev Anne och Emelie! Vi satt på McDonald´s i Huddinge och fikade och snackade skit! Eller ja, jag snackade skit :P Jag har märkt att jag pratar fan VÄLDIGT mycket!!! :D Haha!

Emelie berättade något som jag antagligen kommer ha mardrömar om! Hon var på väg hem för några nätter sedan och kände att hon hade något vid axeln som höll på med hennes hår, hon viftar bort det och märker att det är en FLADDERMUS!!! Paniiiiik!! Fy faaan vad vidrigt!! Skulle antagligen börjat gråta om det var jag!!!!! ÅHHHH!

Nu ska jag nog gå och fixa lite te innan Sex and the city börjar och sen blir det nog lite snackande med Palmira som vanligt :P

Puss!


 



Kommentarer
Postat av: Palmira

OH MY LORD.... Jag hade antingen börjat storgråta eller helt sonika svimmat.

2008-07-29 @ 00:59:15
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0