Inget man förväntar sig av en måndag!

Igår var jag ledig och dagen började med en promenad med mamma till solariet och sen ringde Palmira och vi bestämde att vi skulle ta en fika i stan så jag äntligen kunde ge henne hennes studentpresent :D

Runt 16 tiden träffades vi i stan och vi gick till vårat vanliga café där vi tog en glass och en kaffe :D
Hon fick Sex and the city touren så den 9:e augusti (när vi är i New York) kommer vi åka en 3 timmars lång gidad tour runt på ställen där Sex and the city har spelats in :D ( Det är ju andra gången jag åker så jag vet vad som väntar mig :D )
Palmira blev iallafall jätteglad :D

Jag hade även planerat med Anne och Emelie att vi skulle ta en cider på kvällen så jag tog med mig Palmira och mötte dom i huddinge! I huddinge gick vi till falken men det var så dött där, när vi var där fick jag veta att jag skulle vara ledig idag också så jag ringde Simon och frågade om han knde komma så han kom med sin brorsa, Stuart och deras kompis Mats. Det blev cider efter cider och lite öl och tillslt var vi alla på ett roligt humör :D Falken stängde runt 23 tiden och vi drog oss mot tåg och bussar men då kom Emelie på den smarta idén att vi kunde dra till hennes brorsas lägenhet så vi drog dit :D På vägen dit gick jag med Palmira och Simons storebror Markus som jag var lite rädd för men det visade sig vara en JÄTTESNÄLL kille och han var även väldigt rolig! Vi gick på runt på motorvägen, jag ramlade i en rosenbuske (2 gånger), hoppade i vattenpölar och masa annat kul och knasigt :D (Typiska jagsaker på fyllan :P) Väl i lägenheten drack vi öl och pratade massor. Vi fick veta vad Mats som är militär (han hade permison just nu) gör om dagarna, dom går upp runt 7 och sen tränar dom massor hela dagarna tydligen :P Killarna drog runt halv 3 tror jag efter en jättetrevlig kväll! Emelie och Anne tog en promenad och jag frågade om Palmira kunde ringa till cafét som min New York "flört" jobbar på så hon ringde och pratade med hans kollega som kom ihåg mig mycket väl och berättade att min flört heter Joe och har slutat men han ska ge mig Joes nummer när Palmira och jag kommer dit :D HERREGUUUUD!!!!!!!!!! Maybe I will stay in New York with him ;)

Jag vaknade kl 6 i morse och mådde EXTREMT illa så jag sprang in på toaletten och spydde :( Så fortsatta det typ 1 gång i halvtimmen! Ena gången trodde jag att jag skulle dö för det blev helt svart för ögognen och jag kunde nästan inte andas :( Skiiit läskigt var det! Sen vaknade vi runt 13 tiden och tog oss hem! Fan vad roligt det var, inte direkt något man förväntar sig av en vanlig måndag direkt :P

Imorrn är det jobb som vanligt och snart börjar Sex and the city :D YAY!!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Palmira

Kvällen var klockren! Och presenten oxå !! :D pricken över i:et inför vår resa !!

2008-07-15 @ 22:28:04
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Anne

hahaha ja, vad ska man förvänta sig av dig på fyllan ;) när blir nästa fyllekväll då? :D

2008-07-16 @ 12:30:02
URL: http://koivu.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha fylla är underbart ;P Jaa du, hoppas det blir snart! :D

2008-07-16 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0