Inget nytt förutom en misstänkt propp i pappas lunga :O :(

Fan det har inte hänt så mycket nytt asså!
Iof har jag typ "semester" eller asså det är så lite folk som kommer till jobbet för att äta nu så jag är ledig i veckorna och jobbar bara helger nu tills augusti börjar! Det är ju ganska dålig tajming eftersom att jag ska åka till New York nu för det betyder ju att jag ¨får mindre "spendingmoney" där :(

Idag har jag bara varit hemma och gjort precis som man gör när det är dåligt väder, (eller ja jag gör när det är dåligt väder) går ut på promenad!!! Jag ÄLSKAR regn som ni alla kanske redan vet efter att ha läst inlägget som jag skrev för några månader sen (i mars) som heter "Ett frieri i regnet", har ni inte läst det så gör det så förstår ni att jag gillar regn!!


Pappa misstänkte att han också fått lnginflammation så han åkte upp till närakuten och dom röntgade och massa annat och nu misstänker dom en propp i ena lungan :O HJÄLP vad läskigt!!!! Han ska åka tillbaka i morgon på morgonen så att dom kan reda ut vad det är för något!  HÅLLER TUMMARNA ATT ALLT GÅR BRA!!!!!!

Aja, jag ska väl stänga av TV;n nu och sen göra som alla andra, nanna kudden asså :P I mitt hus är det knäpptyst och har varit det sen typ kl 22 (ja jag vet min familj går och lägger sig JÄTTETidigt!)

God natt allihopa (eller ni 5 som läser min blogg :P Tack för det förresten! Hahaha!)

Dröm sött och vakna torrrt! Appropå drömmar, inatt drömde jag att jag hängde med Johnny Knoxville och Bam Margera från Jackass och vi hade as roligt! Dessutom hamnade jag (efter massa Tequila) i säng med Johnny :P Efter det har jag börjat tänka på att han är fan snygg! Asså om du trodde att jag menade "hamna i säng" så menade jag inte det, vi drack för mycket och sen ´somnade vi i samma säng asså :P haha fan vad rörigt jag skriver nu! *Trött*

Aja, om du har problem med att vakna torrt så änvänd blöja eller nått :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0