Killar, gubbar och män, LÄS!!! Det borde fan vara brottsligt!

Jag har länge irriterat mig på och äcklats av det här som jag nu ska ta upp!
Män, killar och gubbar som har nagelsvamp, deras naglar är aldeles gul/vita och helt spräckliga och dessutom har dom nästa alltid förhårdnader på hälarna.
 Jag lovar att det är fan inte vackert och jag tror inte att någon människa vill se det. Det värsta med det hela är att dom inte verkar bry sig om det! Det finns faktiskt botmedel på apoteket för sånt!!! 
När man har så äckliga fötter ska man fan inte gå runt i klättersandaler (det ska man helst ALDRIG göra!) eller några skor fär man visar sina naglar!

Jag satt på en uteservering för några dagar sen och vart jag än tittade så såg jag män, killar och gubbar med klättersandaler eller andra sandaler och naglar med svamp! Jag tappade väldigt fort matlusten måste jag säga!
Imorse satt jag på busshållsplatsen i Norra Sköndal och åt en banan när det kom en man med nagelsvamp och ställde sig brevid mig, jag kastade bananen fortast möjligt och hade spyan i halsen och hade sån jävla lust att skriva en lapp och lägga i det öppna facket på hans ryggsäck (skulle skriva en lapp för att han inte sklle bli generad om jag skällde ut honom inför alla på busshållsplatsen) och på lappen skulle jag skrivit: Det borde vara brottsligt att ha sånna äckliga fötter som du har!!!
Usch, jag får rysningar bara jag tänker på det!!!!!!! Fy faaan det finns fan inget äckligare!!! Skulle ALDRIG tillåta min kille att ha sånna tånaglar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0