Magnus Uggla, balkongbygge och grillning!

Igår var ju jag och mamma på Magnus Ugglas konsert på skansen! Det var supertrevligt, vi tog tåget in till medborgarplatsen där vi satte oss och käkade och tog en varsin öl i gassande solsken och massa människor runt omkring! När maten var avslutad tog vi en promenad nerför götgatsbacken och ner til djurgårdsfärjorna som vi tog över till djurgården! Innan vi gick in på skansen tog vi en cider/ett glas vin på en fin uteservering :D
Sen gick vi in på skansen där vi tog 2 öl var och ställde oss så vi fick väldigt bra platser på konserten! Jag hade 2 människor framför mig och sen kom scenen så jag stod långt fram kan jag ju säga :D

Amanda Jenssen från Idol var förband och hon var jätteduktig! Dessutom så spelade hon in en utav sina musikvideor dör så kanske kommer man synas i den ;)

Magnus Uggla var skiit bra och hans basist Olle är grymt söt! Jag stog typ precis framför honom och jag tror jag tog mer kort på honom än på Magnus Uggla :P
Vi kom hem typ halv 1 då pappa hämtade oss i Älvsjö och när jag kom hem hade Nasim varit här och lämnat min studentpresent! Fick en chock när jag öppnade och såg att det var en klocka :O Dessutom var det en grymt fin klocka! Shiit vad glad jag blev! Tack Nasim!


Idag har pappa och jag börjat bygga lite på våran balkong. Asså husen i mitt område byggdes typ -92 så balkongerna är gamla och räckena måste bytas ut så det har vi börjat med idag :D Vi åkte dessutom till brädgåden och handlade plank. När vi var där kom jag på att det är förfan ett bra ställe att ragga på! Massa snygga byggjobbare som är sexigt svettiga och säkert skulle hjälpa en "vilsen" tjej ;)

Till middag grillade vi kyckling och hade potatissallad till :D JÄTTEGOTT! Dessutom gjorde vi en jättegod dessert! Vi gjorde fruktsallad som vi la chokladbitar på och så använde vi grillen på eftervärme så chokladen smälte och frukten blev mjuk och god :D GOTT!

Ikväll visade kanal 5 den Oscarsbelonade filmen Transamerica! Har velat se den sen den kom ut men det har inte blivit av förrens idag ! Faktiskt en väldigt bra film måste jag säga!!!!!

Imorrn ska jag jobba och tjäna lite pengar :P Därför är det nog bäst att jag sover nu!

XOXO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0