Modebloggare? Vafan lägg ner!


Nu ska jag ta upp något som jag irriterar mig på! Alla dessa JÄVLA "modebloggare!!!"
Fan varenda tjej som har blogg försöker bli typ den nya Elin Kling eller Sofi Fahrman! Jag blir så trött på alla jävla fjortiswannabees!
Lägg ner och skriv om något eget! Jag är iallafall inte intresserad av att se vad alla fjortisar har på sig för dagen och tar bilder på sig själva i spegeln och skriver: "Åh, den här tröjan ÄLSKAR jag, den är både moderiktig och skön" Men lägg ner lixom!!!

Modetidningar och erkända modebloggare är helt okej och väldigt intressant men alla andra kan ju bara lägga ner skiten!

Kommentarer
Postat av: Palmira

Håller med asså! Det finns vissa bra men hatar de som bara tar "dagens outfit" bilder och skriver om vad de shoppat.. ingen bryr sig!!

2008-07-31 @ 02:13:12
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Palmira

Håller med asså! Det finns vissa bra men hatar de som bara tar "dagens outfit" bilder och skriver om vad de shoppat.. ingen bryr sig!!

2008-07-31 @ 02:13:40
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0