Underbart att träffa dom igen!!!

På jobbet idag hade vi inte särskilt mycket att göra eftersom att det spöregnade så jag fick gå hem kl 17 fast jag egentligen slutar 20.
På vägen hem ringde jag Marcus och han frågade om jag ville följa med till Emelie och spela lite TV spel, eftersom att jag jobbar hela tiden så är jag jättetråkig och alltid säger nej men jag saknar dom så mycket och eftersom att jag slutade 3 timmar tidigare idag så följde jag med :D
Fan man fattar inte hur mycket man saknar dom förrens man träffar dom! Kände verkligen att jag har saknat dom extremt mycket! Dessutom märkte jag att jag har missat mycket :( Jag absolut HATAR att missa roliga saker och sen får man höra av dom hur kul dom har haft :( Men men, jobba måste jag ju göra. Älskar mitt arbete och jag vill verkligen utveckas inom kockyrket och bli proffs så jag kan öppna eget en dag och då måste jag ju jobba så jag kan utvecklas! Dessutom så kommer jag ju missa allt när jag flyttar till New York så det är väl bara att vänja sig :P
Det bästa är att vännerna står kvar där även på mina lediga dagar och det ska dom ha ett tack för!!! (L)

 (Saknar er EXTREMT mycket!!! (L) )

Vi spelade som sagt tv spel, jag ÄLSKAR att spela Guitar Hero men jag måste säga att jag SUGER!!! Emelie fick fixa så jag fick spela på trainingnivån på slow :P Pinsamt värre :P

Nu har jag precis kollat på Sex and the city och nu är det 2½ män på tv sen spin city så jag ska kolla lite på det sen sova tror jag :D

Sms:ade med Natha idag också :D Hon är med sin mamma och min prins (L)Nico(L) på öland och har det jättemysigt :D
Dessutom börjar min prins (L)Nico(L) få tänder i överkäken nu också :D ÅHHHHH! Jag saknar honom sååå!! Tycker det är hemskt att jag inte träffar honom oftare men jag tänker på honom varje dag minst 20 gånger iallafall! Har en bild på honom som min bakgrundsbild på mobilen och ser hans söta ansikte varje dag!!

Pusss!!!!


Kommentarer
Postat av: Anne

ja det var kul att du också kom! :) har saknat dig med :) pussar <3

2008-07-08 @ 14:04:05
URL: http://koivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0