Utkast: Blodlämnandet blev ...

Faan det här inlägget skrev jag igår (Lördag) men det blev tydligen aldrig publicerat så jag får publicera det nu istället :P


Blodlämnandet blev aldrig av :( Ullis jobbade 15 timmar igår och orkade därför inte åka in och eftersom att jag är lite nervös av mig att lämna blod så vågade jag inte åka själv :( Jag var hemma hela dagen istället och började städa lite i mitt rum men sen började jag göra heelt andra saker istället så jag blev aldrig klar:P Får väl fortsätta imorgon eller nått!

Imorgon ska jag dessutom kanske träffa Issra och ta en liten promenad :D Issra är för er som inte vet en kompis till mig som jag lärde känna på sexårsverksamheten och sen kom Cansu med i bilden i ettan och vi tre var som kastkedjade vid varandra ända till typ åttan :D


Fan det har typ inte hänt ett skit idag! Har bara suttit hemma och inte gjort ett skit! Såna dagar är så jävla bortkastade tycker jag! Men nu är vi iallafall nere på 32 dagar kvar tills Palmira och jag drar! :D YAY!!!!!!


Eh, nu ska jag väl kolla på scrubs tror jag, det är scrubsmarathon faktiskt!

See you later aligator!

Ps. tack för komentaren Mercedes, ja jag var en GRYM unge! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0