En 4 dagars!

Ja, så sant så!
Dag 1: 
I torsdags tog jag studenten! Det var en galet kul dag men nu när det är över är det inte så roligt längre :(  Det var spritdrickning från kl 10 på morgonen och kl 17 somnade jag hemma hos Marcus (var hemma hos honom på hans studentmottagning eftersom att jag hade min mottagning igår lördag den 31/5 så att alla mina klasskompisar skulle kunna komma hit :D) men kl 19 tyckte han att det räckte med sovande för mig så jag gick upp med värsta baksmällan och pratade med hans gäster. Jag var så bakis att jag spydde i hans buskar och kunde bara dricka vatten! Vid halv elva tyckte jag att det var dags att börja dricka igen men jag kunde inte dricka speciellt mycket för jag mådde ju fortfarande väldigt illa så jag blev inte ens lite på lyset, jag blev bara trött och vid halv 2 somnade jag i Marcus soffa!

Dag 2:
Annes mottagning! Vi kom dit kl 17 och Ulrika och jag började dricka vinflaska efter vinflaska och hade jättetrevligt med Annes släktingar som bara kan finska och ingen engelska och jag och Ullis kan ingen finska men engelska så vi satt och sa dom få orden vi kunde (som är typ; Pikapala sokeri och saupiakoipia vilket betyder en liten bit socker och tvålförsäljare ;P) medans dom skrattade! Tydligen hade jag blivit populär för dom hade pratat om mig senare :) Efter fördrink, 3 flaskor vin och öl betsämde vi att vi skulle bege oss till nya klubben Huset i gamla stan och festa där istället så Annes kusin va så snäll att han inte drack nånting och körde oss dit och sen hem igen. Jag måste säga att Huset var ett jättetrevligt och roligt ställe med en lite vuxnare pubik! På alla andra ställen som jag har varit på tidigare har det bara varit fjortisbrudar med falska legg som kollar snett och killar som tror att dom är Guds gåva till mänskligheten men på Huset var alla jättetrevliga och lite äldre.Det kom fram en 23 årig kille och bara snackade en stund om Linköping (där han kom ifrån) och annat och sen sa han bara: Det var jättetrevligt att snacka med er tjejer men nu ska jag hitta mina polare, hoppas vi ses inne på dansgolvet! Det kom fram en tjej och sa: Ni såg så intressanta ut så jag ville bara säga hej! Asså det var så trevliga människor och dit kommer jag absolut gå igen!  Ulrika och jag blev lite för salongsberusade kan jag ju säga men vi hade verkligen skiit kul! Speciellt när vi satt och "fiskade" efter folk :P Jaa vi satt och kastade ut vårat osynliga metspön och försökte få något på kroken :p hahaha såå kul!!! Men att vakna dagen efter var INTE lika kul kan jag lungt säga!!!!!! Helvete vilken huvudvärk!!!!

Dag 3: Dags för min mottagning!!!
Kl 15:00 öppnades dörrarna till min mottagning och eftersom att det var öppet hus så droppade gästerna in allt eftersom. Anne och Ulrika kom först och drickat började gå åt! 43 flaskor X-cider, 4 dunkar vitt vin, 2 dunkar rött, 2 dunkar Rosè, något Bailey´sliknande och en platta öl hade vi från borjan och trots fulla gäster fanns typ 1 och en halv dunk vitt, 2 dunkar rött, 1 dunk Rosé och halva plattan öl kvar :O Mat fanns det också kvar kan jag säga!!!! Mottagningen blev jättelyckad och jättetrevlig! Maten blev en succé (min mamma är ju mästerkocken själv!)! Mamma säger att jag har underbara vänner och att alla är supersöta (jag håller fullständigt med henne!!! :D ) Sergo och Palmira stannade över natten och dom åkte härifrån vid halv fyra i eftermiddags! Skit kul att dom stannade tyckte jag! :D Vi satt och pimplade vin med mamma och grannen till kl halv 1 och sen fortsatte pimplandet i mitt rum, dock utan mamma och grannen till kl 3 typ.
Tack alla supersöta som kom! NI är underbarast! <3

Dag 4: 
När Sergo och Palmira åkte idag duschade jag sen satte jag mig på baksidan på verandan med min bärbara dator och en cider! (mamma hittade 3 cider i en kylbox :P) 

Det blev alltså 4 dagar av alkoholintag och jag tror att levern är lite sur på mig just nu så nu ska den få vila nägra dagar! 

Hej hopp, snipp snopp!


 


Kommentarer
Postat av: Anne

ja, hälsningar till kocken! helt underbart var det :) Tack själv för att vi fick komma :) Det var jättetrevligt :) nu måste vi bara se till att hålla kontakten också!!!!

2008-06-03 @ 12:40:57
URL: http://koivu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0