Jobb, jobb, jobb!

Jaa, nu räknas man som vuxen och måste därför jobba, gå med i facket och börja pensionspara!
Jag jobbar som kallskänka i tyresö och det är verkligen ett grymt kul jobb! Jag älskar det!!! Det jag inte älskar är att gå upp kvart över 5 varje morgon! Tur att jag bara har en 9 timmars dag på det här jobbet, på Aquavit var det ofta 14-15 timmarsdagar. Iof var det väldigt roligt så dagarna gick fort :D
Just nu varken hinner eller orkar träffa mina kompisar, jag bara jobbar och sover i princip. Men jag antar att det är så att vara vuxen :P Det är tur att jag älskar det jag jobbar med annars hade jag verkligen inte gått upp kvart över fem varje morgon :P
Man har blivit vuxen lixom! :P Jaja, det är väl såhär livet är! Just deal with it!

ÅHH vad jag längtar tills Palmira och jag sitter på flyget påväg till New York! Faaaaaaaan vad kul vi ska ha!!
Nää nu ska jag nog sova det kommer ju ännu en vecka av jobb imorgon!
God natt!
PUSS!!! I´m gonna dream about New York tonight, like every other nights :D


Kommentarer
Postat av: Palmira

Jaa du.. vi jobbar och sliter för vårt levebröd. Men jobb betyder fickpengat till NY :D Ka-Ching!

2008-06-19 @ 02:20:08
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0