Dagen idag!

Jaa jag blev väckt med en hundtunga längst min kind vid 5 över 10, gick pp och åt frkost och kollade på Oprah winfrey show. Gick ut med hundarna vid halv 12 (syrran va ute vid halv 8 innan hon åkte iväg så det är inte så att våra hundar inte får gå ut på mornarna) Och sen kom jag in och satte på Hairspray skivan och började röja pp i röran här hemma. Vi 2 tiden kom Palmira hit :) Vi drack först kaffe sen massa te (tror jag drack 5 koppar) och åt npn kokoskaka som mormor tog med síg hit nån dag. Medans vi fikade spelade vi Sex and the city trivia game som jag köpte på sex and the city touren när jag var i new york :) Det va skit kul att spela och vi spelade typ 4 gånger eller nått sånt :P Efter allt spelande visade jag alla bilder från new york oh vi snackade som vanligt om new york och sånt som vi alltid pratar om :P 
Vid kvart över sex följde jag med Palmira till bussen och hon åkte hem. Juste innan hon åkte, elller ja vid 3 tiden åt vi våfflor :)

Syrran och jag käkade sparrisoppa (fan vad god den va) och våfflor till middag ( hallå det är ju våffeldagen idag!!!) och sen har vi bara kollat på tv hela kvällen :)

Nu ska jag gå och duscha och sen dricka lite te :P


Puss och snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0