New york!

Idag gick jag och syrran upp vid 12 tiden och åt frukost. sen klädde vi på oss och vid 1 tiden åkte vi till huddinge centrum för att shoppa upp våra presentkort på HM för 500 spänn som vi fick i påskpresent :) Jag köpte en tjöja till min gudson Nicolai, ett till par solglasögen (:P Dom var ju bara så snygga så jag var tvungen!!) rakhyvlar, ett par örhängen, 4 ögonskuggor, en pensel till ögonskuggorna och en mascara :) Allt blev 445 kr så lite har jag kvar :)
När vi hade handlat allt vi skulle ha åkte vi och solade i flemingberg och sen åkte vi hem. Kollade på tv hela kvällen och åt macaroner och pannbiffar till middan vid halv 8. Jaa dagen har alltså varit ganska "average".
Anne kom hem från teneriffa idag iallafall och det är ju väldigt kul :) Det blir bio med henne på fredag och nån dag ska jag åka till Nata och Nicolai :D Imorrn ska jag träffa Palmira :) Nån dag måste jag ta mig tid att plgga lite projektarbete också med det tar vi sen :P hahaha

Ringde precis bank på tlefon och kollade så att lönen har kommit in och det har den :D Jippi!!! :P
Har en telefonräkning på 1200 kr att betala den här månaden ( Mindre jippi :(  ) så lön behövs lixom :P
NU kollar jag på Jay Leno show och somnar väl snart sklle jag tro.


Jaa jag måste ju självklart nämna new york också :P Jag saknar new york och allt som har med new york att göra såååååååååååå extremt mycket!!!! Jag vill dit och strosa på park avenue, kolla fancy affärer på madison avenue och fifth avenue, jag vill dricka starbuckslatte, kolla på allt crazy på times square, dricka starbuckslatte, shoppa lipgloss och annat på victoria´s secret, dricka starbuckslatte, äta bagels hos mike och så vill jag faktiskt dricka starbuckslatte!!!!!! Jag skulle kunna flytta dit imorrn om jag hade tillstånd och jobb! Inget kan stoppa mig att flytta dit!!!!! Åh jag saknar det så mycket så jag snart dör!!!!!!!!! I WANNA GO TO NEW YORK!!!!!!!!!!!!!

Nej jag ska väl typ sova nu eller nått!!!


Hare gött! :P
Puss och snusk!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

så du är inte sugen på starbuckslatte? ;)

2008-03-25 @ 12:43:37
URL: http://koivu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0