Oj oj oj, nu har jag inte skrivit på länge :P

Jag har haft fullt upp med pluggande så jag har inte haft varken tid eller ork att blogga:( Men nu är det ju lov så nu har jag tid :P
Mamma och pappa åkte till New york igår morse (dammit, i´m so jelous!!! Snacka om att rub it in my face) Så jävla irreterande att dom åkte dit utan mig :(
Idag träffade jag Stéphanie i stan för en fika :) Vi satt i 3 timmar  och pratade oavbrutet om new york :D (bästa samtalsämnet:D) När vi gick ut och satte oss på uteserveringen pekar Stéphanie plötsligt fuck you och sen börjar hon asgarva! Det var tydligen några killar i 20 års åldern på en "turistbuss" som visade ballen i fönstret. eller en utav dom iallafall :P hahaha vilka jävla sjka människor det finns!!!!!
Efter 2 latte och en halv morotskaka var gick vi till jobbet för att prata lite med Palmira :) Presenterade Stephanie och Palmira för varandra och pratade lite mera om new york :) Hihi new york all day!!! :D Efter att ha varit på jobbet i typ 20 minuter insåg vi att det kom folk hela tiden så Palmira kunde typ inte prata med oss så vi gick därifrån och började istället ta oss hemmåt. Vi gick till centralen och skildes åt där. Det var JÄTTEKUL att träffa Stéphanie verkligen :)
Marcus åkte till spanien idag och jag tror att anne kommer hem från teneriffa typ inatt eller nått :D Jippi :)
Aja, nu ska jag duscha, dricka te och sen sova!

Puss och snusk!


Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, du trodde rätt! :) Jag kom hem inatt, vi får ta och träffas någon dag! puss

2008-03-24 @ 12:15:20
URL: http://koivu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0