Alter- ego!

Asså på senaste tiden har jag tänkt mycket på alter egon. Vafan är Alter egon egentligen? Är det en fantasi eller en önskan om att vara något mer spännande? För några dagar sen började jag fundera på om jag själv hade ett Alter- ego och kom på att det är ju Vicky!

Vicky är en amerikansk modell/ skådespelerska och bor i New york. Kom på att det är nog en önskan om att vara något mer spännande! Jag har kallat mig (och sagt till andra att kalla mig) för Vicky i typ 8 år och jag har i princip hela mitt liv velat bo i new york och bli modell/skådespelerska. Kolla igenom min dator så får ni se typ minst 500 bilder på mig i olika utstyrslar och poser och om ni någon gång skulle smyga er in i mitt rum hittar ni mig nog framför spegeln där jag står och tränar repliker och miner :P Jag vet att det låter sjukt men sån är jag!


Jag hoppas på att Vicky någon dag blir verklighet och det är mitt mål i livet!
Det är nog det jag är ämnad för att göra!


Kiss and goodbye from Vicky with love!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anne

haha det kanske händer nån vacker dag, ska du se ;)

2008-05-27 @ 16:32:46
Postat av: Palmira

You'll see, it will happen one day. Som Carrie sa i Sex and the City: This is New York, anything is possible :)

2008-05-28 @ 17:19:43
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0