Modiga jag!

Det är såå sjukt att jag vågade!
När jag gick i ettan på gymnasiet lovade jag min klass att sista dagen i matsalen ska jag ställa mig på bordet och dansa inför alla i matsalen! Idag var sista dagen som vi äter i matsalen så idag  var det dags!
Efter att vi hade ätit ställde jag mig på 2 stolar ( en fot på vardera stol) och så ropade jag: Ursäkta allihopa! (det blev knäpptyst i den nästan fullsatta matsalen!) och sen ropade jag: Det är så att när jag gick i ettan förlorade jag ett vad och då sa mina klasskompisar att jag ska dansa i matsalen sista dagen innan studenten så därför måste jag nu göra det! Samtidigt tänkte jag att det var för tyst för att kunna dansa, jag har ju inget att dansa till så istället började jag sjunga! Jag sjöng: För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, (sen kom jag på att vi har ju fan inte tagit studnten ännu, jag ska ju sjunga för vi ska TA studenten, så sen började jag sjunga:.....) för vi ska ta studeeeenten, för faan vad vi är bra! Sen hörde jag applåder! Faan vad jag är modig! Sen efter det gick jag därifrån illröd och skakig men var jävligt stolt över mig själv! Faan att jag vågade! Är så glad!!!! :D 

Ikväll blir det jobb och imorrn ska jag på Palmiras teaterföreställning med Anne och Ulrika sen ska vi hem till Ulrika för att titta på eurovision song contest :D LYCKA TILL CHARLOTTE PERELLI!!! :D

Puss och hej! Ingen är lika modig som mig :P haha (orka vara självgod :P)  

Kommentarer
Postat av: Ulrika

haha woho du är min hjälte!!!

2008-05-23 @ 23:48:50
Postat av: Nikolina

Vad modig du är! :) Hej föresten! :)

2008-05-24 @ 00:51:24
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se
Postat av: Anne

ja det var jävligt modigt! :)

2008-05-25 @ 20:13:50
URL: http://koivu.blogg.se
Postat av: Merche

Fan vad ball du är! :D

2008-05-25 @ 20:31:06
URL: http://ohmymerche.blogg.se
Postat av: snygg-erica

varför gjorde du inte när vi va där? Jag och mamma hejade på dig! Men om du hade frågat så hade säkert Suzis mamma också kommit och tittat :)

2008-05-25 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0