07/04-09

Fan vilket härligt väder det var idag! Satt ute och solade ett tag och så har jag skrivit lista på kläder till New York! :D Fan asså, jag har alltid med mig så mycket när jag ska på semester... Kan inte korta ner listan för jag tror jag kommer behöva allt det där men antagligen kommer jag som vanligt komma hem med hälften oanvänt :P

Efter middagen tog mamma och jag en promenad till solariet. Fan vad skönt det var asså!!!! Solariet var så jädrans varmt och skönt!! Jag njöt verkligen!!!!

15 dagar kvar till New York nu!! Hur sjukt som helst!! Jag längtar VERKLIGEN!!!


Snart är det ju påsk också! :D Kusinerna kommer hit och firar så det ska bli kul :D


Nu kollar jag Sex and the city! :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0