9 timmar kvar!

Ja, nu är det ca 9 timmar tills bilen kommer för att hämta mig, sen bär det av till Arlanda :D

6.20 går planet som tar oss till Amsterdam sen drar vi vidare till New York! :D
När kl är ca 19 här i sverige landar vi på flygplats Newark, New Jersey!!

Hellt ortoligt!!

Kvar att göra innan är raka benen, läsa klart min bok som det är 19 sidor kvar av så jag kan börja med Mötley Crües bok på planet, packa ner nässesär, boots och jacka.. Sen såklart duscha, fixa till mig och klä på mig. 10 över 2 ska allt vara klart. Innan dess ska jag också äta middag och tårta för att fira min födelsedag i förväg eftersom att jag är i New York och firar!


Hörs senare!

Puss


New York Here we come!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0