Dagens Ord!

Dagens ord är: Exclusivitet!


Klippte av mig typ halva håret idag :D Skönt och fräscht känns det! :D
Frisören och jag pratade om New York och hon "tjatade" om hur exclusiv jag är som åker till New York och min namnteckning var såå exclusiv. Väskan min vågade hon inte flytta på för den såg så exclusiv ut :P Och mina Calvin Klein glasögon sa hon var extremt exclusiva :D  Haha jaa väldigt kul var det iallafall :D


Efter klippningen tog jag en sväng till solariet och fick lite färg :D


5 dagar kvar nu! :D D:D D:D D:D D:D D:D Längtar som FAAAN!! :D
Idag om exakt 1 vecka fyller jag 20 :D
Hurray to me!



Love to the people!


Kommentarer
Postat av: Gävle by Night

Jag kände mig exclusiv bara av att läsa det här, men det har jag glömt... ;-)

Åker imorgon till NY, vi kanske ses.

2009-04-17 @ 23:59:38
Postat av: Victoria!

Haha jaa det är för att jag sprider exclusivitet runt om mig ;)

Jaa det kanske vi gör :D

2009-04-18 @ 01:32:08
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag klippte mig och färgade mig för drygt en vecka sedan.

Tyckte att det behövdes lite förändring.

2009-04-18 @ 17:24:34
Postat av: Victoria

Jaa det behövs ibland :D

2009-04-19 @ 00:54:03
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0