Julafton!

Hoppas du som läser detta har haft en trevlig jul! Det har iallafall jag!

Vi har jobbat som djur den senaste veckan för att kusinerna, moster och morbror kom idag på julafton, 14.15 var det slut på stressen för då kom dom! Jag njöt som vanligt av Kalle samtidigt som vi åt mina 5 sorters julgodis och drack glögg :)

Efter Kalle var det dags för julbordet, oj vad mycket gott det fanns :D Jag och mamma har gjort hela skiten! Vi är så duktiga!


Efter middagen hade vi julklappsutdelning, (vi har i min familj i år bestämt att vi inte skulle köpa presenter till varandra men med kusinerna och dom hade vi en 200 kronorspresent som vi hade lottdragning på) jag fick min kusin Jespers julklapp som va en flaska Tequila Silver! SJUKT grymt!!! :D Blev så glad för jag älskar Tequila!! :D


Efter julklappsutdelningen spelade vi Bingo! Det var ju sjukt spännande men min kusin Jessica vann hela tiden! Hon fick ihop över 700 spänn asså! SJUUKT! Sen körde vi Gurka också! Jätteroligt spel fan! :D 
 Efter Gurkan blev det nattamat och Singstar :D

Kusinerna och dom åkte vid kvart i 2 typ och sen fortsatte jag med singstaren :D Nu är kl 4.10 typ och julafton är över.. måste väl sova lite så jag kan vakna i tid och börja packa imorgon... Bara 2 dagar kvar ju!! :D
New York here i come!

God natt och hoppas ni haft en bra jul!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0