Julbakat! +

Ja, det är så kul men allt julstök tycker jag...

Dom senaste 2 dagarna har jag bakat massor!

Jag har bl.a gjort egen pepparkaksdeg, cupcakes (tar in lite av U.S.A i julen ;P ), cholkadkola, fudge, och mintkyssar!

Imorgon ska pepparkakorna bakas ut så då kommer bilder :D



Idag är det 9 dagar kvar tills jag sticker iväg till New York! :D
Längtar helt SJUKT mycket!!!
Måste börja packa nu asså!
Jag är sån som brukar börja strycka allt och packa typ 3 veckor innan :P



Over and out!




















Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej :)

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram på dig!

2009-12-22 @ 20:37:13
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0