Julbord!

Var på julbord i gamla gymnasieskolan med Ulrika, Nathalie och Nikolina idag :D Så trevligt så!

Vi åt och drack och skrattade. Nubbe till sillen blev det ju självklart men jag förstår inte alls Ullis Och Nathalie.... Jag Ullis och Nathalie beställde in en 4a kurant som nubbe till sillen, och där sitter dom och "biter av" den jäkeln. Själv tycker jag att nubben ska sväljas hel så man blir av med lidandet så fort det bara går men dom tog den i 3 omgångar!!! Disgusting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


På jobbet har vi startat en kör som faktiskt både jag och min MAMMA är med i :P Hon som inte ens jobbar där :P
men men. Ullis och jag skulle dit kl 17 idag och vi skulle vara på julbordet kl 12 så det var ju ingen idé att åka hem emellan. Så, efter nubben, vinet och avecen vid julbordet åkte vi till Farsta och drack cider för att slå ihjäl tid ;) Dock åkte inte Nikolina med för vi var faktiskt lite dumma mot henne. Vid julbordet satt jag, Ullis och Nathalie nämligen och pratade om jobbet och hur det var när vi gick i gymnasiet och Nikolina jobbar varken på vårat jobb eller gick i våran skola så hon hade ju inget att säga. Sen fortsatte vi med det även på bussen och allt... Förstår att hon inte ville åka vidare med oss! Förlåt Nico!!!!!!

På tisdag har vi uppträdande med kören! Vi ska sjunga bla: Leva livet, Trettifyran, Sånt är livet, Dagny, O Carl Gustav, Teddybjörnen Fredriksson mm! Vi kör såna här "gamla" ¨låtar just för att vi jobbar på ett åldersdomshem så det måste ju vara låtar som dom gamla känner igen...

eh nu är klockan mycket som vanligt! Tur att jag bytte min arbetstid för imorgon så jag börjar 14 istället för 8!!!!


Ska nu kolla lite TV sen sova! Good Night! 17 days left to New York!!!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0