Dagen med Palmira!

Träffade Palmira igår vid 11 tiden och vi tog oss in till cafét i kungshallen och satte oss och pratade som vanligt om New York/ U.S.A. När vi hade suttit på cafét i nästan 2 timmar bestämde vi oss för att gå på bio så vi gick till biografen för att se vad som fanns.
Vi bestämde oss efter många om och men för att se Gomorra som skulle gå 14.40.
Filmen var helt sjuk, jag fattade ingenting av den! För det första var den på italienska, sen handlade det om massa olika människor och man fattar inte någon koppling av dom :S Dom sprang bara runt och sköt varandra hela tiden! Aja, det en upplevelse :P

Efter bion gick vi och åt middag i kungshallen, jag åt nudlar med biff och kyckling och Palmira åt friterad kyckling med ris och sötsur sås. Vi blev proppmätta av maten så vi gick på en promenad genom gamla stan och kollade runt på alla otroligt söta affärer! Jag fattar inte hur dom kan ha pressbyrån och andra kedjor i gamla stan!!! Gamla stan ska ha massa små och okända affärer och allt ska se gammalt ut... Enligt min åsikt iallafall! Pressbyrån förstör den gulliga stämningen!!

Runt 19 träffade vi mina kollegor Vanja, Lisa och Maria på gamla stans tunnelbanestation och sen gick vi med dom till en pub som heter Wirströms pub. Det var supermysigt där och det slutade med att jag och Maria ramlade ut därifrån när dom skulle stänga vid kvart i 1, haha! Vi bestämde oss för att gå till slussens och käka på McDonald´s. På vägen dit trampade jag riktigt snett! Det gjorde superont!!! Kan bara säga såhär, idag har jag gått på kryckor hela jävla dagen och lär få fortsätta med det imorgon :(

Dumma saker händer på fyllan, men det får man väl ta ;)

Puss och snusk, nu ska iallafall jag sova!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag tycker också det var supermys, det måste i göra om!! (när jag inte jobbar dagen efter...)

Synd med foten :(

Kram på dig

2009-01-18 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0