Dagen som gått!

Jaha, nu är klockan halv 2 och jag har precis kommit hem från jobbet.
På jobbet var det fest för SKF- Svenska kockars förening så vi hade 54 personer som skulle äta och dessutom hade vi 17 personer nere i konferanssalen som också skulle äta. Yvette och Ted fick ta hand om A la carten och SKF medans jag tog hand om dom 17 där nere. Allting gick jättebra och alla var extremt nöjda :D Min mamma är med i styrelsen för SKF så hon var på festen och därför skulle pappa hämta oss så när jag slutatde minglade jag lite  för att "ragga" kontakter medans vi väntade på pappa. Det kom fram massa människor och tackade för den goda maten vilket alltid är trevligt :P

Imorgon börjar jag runt halv 11 för att fixa en lunch för 17 personer. Dom ska äta kyckling så jag tänkte göra nån örtsås till. Vet inte riktigt när jag slutar ännu dock :P

Nu sitter jag och väntar på Palmira som ska komma in på msn när hon kommer hem men sn måste jag sova så jag är pigg och alert imorgon!

PUSS OCH SLEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0