Min sötis Bazze, Buster..............

Jag har världens sötaste hund!
Han heter Baltazar men kallas för Bazze! 
Han sover i min säng varje natt och han vet precis vart han ska ligga i fotändan för att mina fötter ska ligga på en speciell plats. Han är UNDERBAR!!! 
Vi har en speciell kontakt han och jag, visst det låter töntigt men vi har ett speciellt band och vi förstår varandra på nått sett :D Det sägs ju att "kärt barn har många namn" det gäller även hundar och jag har massa namn för honom! 
Bla. Buster, Astor, Buffe, Baffe,Baffebönan, snygging, sötis, cutiepie m.m!
Han är en rottwailer/schäfer!

Världens snyggaste!
(Är han inte underbart söt!)   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin hund.

2009-01-18 @ 22:09:51
Postat av: Syster

Han e snyggast!! Helt klart! PUSS!

2009-01-19 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0