Mina älskade vänner!

Idag bestämde Marcus och jag att vi ska gå på bio imorgon efter att han har provjobbat klart :)
Ska bli skit kul att inte bara träffa Marcus i huddinge centrum över en snabb fika på McDonald´s utan verkligen umgås med honom som förr! Ser fram emot det verkligen!
Senaste halvåret kan man ju inte riktigt säga att jag har umgåtts med mina vänner som betyder mycket för mig :( Alltså mina klasskompisar från gymnasiet! (har ju självklart andra vänner som betyder massor för mig också men vi som gick gymnasiet tillsammans har ett speciellt band mellan oss så om ni inte nämns så bli inte ledsna för ni finns också på speciella platser i mitt hjärta!)
 
Det fick mig att börja tänka på alla underbara stunder jag har haft tillsammans med mina OTROLIGT älskvärda vänner!! Här kommer därför lite bilder på våra underbara gymnasieår tillsammans!


(SÖÖÖTA!!)

 (YAY :D 2 cute 4 you :P)

Kommentarer
Postat av: empa

HR2B bästa klassen :D

2009-01-23 @ 19:01:26
Postat av: Victoria!

SÅ SANT SÅ EMELIE!!!!! :D

2009-01-23 @ 23:57:29
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Anne

naaw va gulligt :) saknar också den tiden.. tyvärr så har man ju inte tid att träffas så ofta längre :(

2009-02-06 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0