En av sommarens nackdelar! Jag mår illa!!!

Ja, ni som läste min blogg redan förra året vet vad jag nu ska skriva!
När sommaren kommer kommer också dom OTROLIGT fula klättersandalerna med svampiga naglar och spruckna hälar fram!
Medelåldersmännen tror att alla vill se deras naglar som är helt gula och vidriga av nagelsvamp så dom sätter på sig helt SJUKT fula klättersandaler. Asså det finns ju botemedel mot nagelsvamp. Varför inte köpa en tub och behandla? Man sitter där på tåget och brevid sätter sig gubbe som helt utan att bry sig visar upp sina svampiga tånaglar.. Om du verkligen vill ha kvar din nagelsvamp så kan du väl iallafall sätta på dig ett par gympaskor eller iallafall ett plåster över nageln så vi andra slipper se eländet!!!! SÅ ÄCKLIGT!!!!

Dessutom kommer alla spruckna hälar fram på sommaren. Det sjuka är att det är ju så sjukt lätt och billigt att åtgärda. En fotfil kostar väl typ 19.50 på HM?
 Jag har en liten "vårrutin" som min mamma började med. I typ april börjar jag med att fila fötterna och smörja in dom en gång i veckan så har jag superfina hälar tills det är dags för fipflop och fötterna får komma ut...

PS. Skulle ha med en bild på en tånagel angripen av svamp men jag kunde inte kolla på bilderna... Måste nog gå och spy nu!!! FY vad VIDRIGT!!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Visst är det sjukt att dom har haft den så länge men ändå vet man inte om det =P Ja den är sjukt bra!

2009-07-03 @ 22:12:30
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag visste att han hade gjort det men inte att min mamma hade den =P Sa det till na att jag ville läsa den, då svarar hon att hon ska ha den någonstans =P Och den hade tydligen stått i hennes bokhylla hela tiden och jag har inte sett den ;P Du kan ju säga vad du tycker om den när du är klar =P

2009-07-04 @ 00:49:45
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0