En RIKTIGT lyckad kväll!

Igår kväll planerade vi att sitta hemma hos Marcus och bara chilldricka och umgås. Under kvällen ringde kompisar och undrade om dom kunde komma och ta med några av deras kompisar. Tillslut var vi väl en 15 pers och det var bara trevligt folk :D 
Mycket alkoholhaltiga drycker intogs och det var SUPERKUL och SUPERTREVLIGT. Runt 1-halv 2 avtog dom flesta så det var bara "orginalarna" kvar. Det blev helvilt! Vi dansade som tokar, brottades på Marcus vardagsrumsgolv och mitt örhänge blev uttdraget av någons fot. Jag skulle ju jobba idag så vid halv 4 STUPADE jag i säng och klockan var ställd på 6. Vid 4 blev jag slagen av Markus med en kudde och han försökte tydligen mata mig med äpple :S HAHA! (Ni kanske har konstaterat att jag först skrev Marcus med c och sen Markus med k? Dom är två! :P)

Klockan 6 ringde klockan så det var bara att stiga upp! Vaknade med ett blodigt öra och ett exploderat huvud men som min vän Yvette brukar säga "orkar man festa så orkar man jobba!" Gick och klädde på mig, borstade tänderna och sminka till mig sen försökte jag väcka Marcus för att säga att jag skulle gå men det gick inte att få kontakt med honom så jag drog ändå. När jag gick såg hela huset ut som ett hotellrum efter ett rockbands vistelse! SJUKT!! Började jobba 7.30 på hotellet och räknade minuterna till jag skulle sluta kl 11. TILLSLUT blev kl 11 och jag sprang hem till sängen! Somnade på 2 sekunder och sov till ca 15.15!


Dags att tvätta ur min hårfärg!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0