Jag överlevde!

Ja, det har som sagt varit en hektisk vecka nu men det har varit väldigt kul!
Jag trivs jättebra med att jobba på ålderdomshemmet! Tanterna där är så söta!! Jag jobbar på en dement avdelning så det blir lite upprepningar men det är ju inget dom kan rå för... Har jobbat på BJ på mornarna och sen skyndat mig till "hemmet" och jobbar kväll där... 16 timmars arbete om dagen har det blivit sen sova 4 timmar och sen iväg till jobbet igen, men som sagt det har varit kul! Idag har var jag ledig från " hemmet"och det kändes faktiskt väldigt tråkigt att inte få träffa mina små tanter idag :( Saknar dom faktiskt! Får ju inte åka dit förrens på måndag  igen :(

Har min första lediga helg på 6 veckor nu så jag ska sova ut och njuta av ledigheten!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0