Så sött från min käre american friend!!! :)

Fick idag ett såå sött kort från min kära New Yorkvän Christina! Hon hade varit ute och shoppat och hittade ett födelsedagskort som spelade min favoritlåt "Somewhere over the rainbow"... Hon tänkte direkt på mig och köpte det därför och skickade till mig. På framsidan står det "Whatever your heart is wishing for..."
så öppnar man och den börjar spela "Somewhere over the rainbow" som jag ÄLSKAR och inne i kortet står det "...that´s what i´m wishing for you, too.. Happy birthday"
Christina skrev i "My dear friend Victoria!! I know your birthday is long past but I found this card while looking for something else and had to send it to you because i know you LOVE this song!! So Happy Birthday again (2 months late) Always thinking of you and your family with lots of love. Your American friend Christina XOXOXO"
Hon är verkligen en UNDERBAR vän som jag saknar och tänker på VARJE dag!!! Vill ju flytta till New York!! Så kan jag träffa henne oftare!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0