26/3-09

Imorse gick jag upp redan kl 8 (!!!!!!!) för att följa med Anne till veterinären med hennes katt för kastrering. Hon hade tid kl 10 i årsta så hon kom och hämtade mig kvart över nio (vilket var lite onödigt för vi var framme redan halv 10 :P)
Det var så synd om katten Musse när han fick sin spruta för att somna. Han satt med helt öppen mun med tungan utsträckt medans hans saliv rann :( Stackare!! Sen la han sig på golvet och somnade men han hade öppna ögon :O Vetrinären berättade att dom har öppna ögon när dom blir sövda sådär.. Creapy!!!
Dom sa åt oss att komma tillbaka halv 1 för att hämta honom så vi åkte till gamla skolan och hälsade på! Fan vad jag saknar skolan och alla lärare!! Jag vill inte vara vuxen,arbetslös och betala skatt på varenda intjänade kosing :( Men men, just deal with it!

När jag kom hem åt jag nudlar sen la jag mig för att vila på soffan :)


Till middag blev det Chorizokorv och potatismos ;)

Sen var det bara TV hela kvällen. Vänner, Stockholm-Arlanda, Duschtimme mellan 21-21.55 och sen Gordon Ramsey´s kitchen nightmares! :D


Snart ska jag nog sova tror jag. Måste tillbaka till jä**a Arbetsförmedlingen imorgon :(


Puss!

26 dagar kvar  till New York nu när kl är över midnatt :D LOVLEY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0